فایروال کریو از شبکه شما محافظت می کند

kerio-c

خرید VPN و خرید کریو برای حفاظت

kerio-c

یکی از واقعیت های انجام کسب و کار در قرن 21 لزوم حفاظت از داده های شرکت و مشتریان است. متاسفانه، مهاجمان به دنبال سرقت اطلاعات هستند و هر روز در حال بهتر شدن در این زمینه هستند. قوانین انطباق صنعت جدید کارت های پرداخت (PCI) مسئولیت نقض های داده از بانک ها را کم می کند و آن را به کسب و کارهای تحمیل می کند. همراه با این مسئولیت اضافه شده کسب و کارها همچنین در حال روبرو شدن با فشارهای جدی تر از HIPAA و سایر مقررات حریم خصوصی، ضرورت برای قبول استفاده سیاست های قابل اجرا و تهدیدات امنیتی طبیعی در دسترسی از راه دور برای شبکه هایشان از طریق اینترنت هستند. این فاکتورها ترکیب شده تا احتمال بروز فاجعه را ایجاد کند.

با خرید کریو می بینید که Kerio Control یک نرم افزار فایروال کامل ارائه می دهد که انواع متعددی از حفاظت را ارائه می دهد که Unified Threat Management مدیریت یکپارچه تهدیدات نامیده می شود. یک نرم افزار از شبکه شما در مقابل بد افزارها، ویروس ها و فعالیت های مخرب طراحی شده توسط مهاجمان حفاظت می کند.

KERIO روی ارتباطات ورودی و خروجی نظارت دارد تا فعالیت های مشکوک را شناسایی کند. بسته به میزان جدی بودن فعالیت، Kerio Control می تواند ارتباطات را گزارش و مسدود کند. به طور مداوم به روز رسانی می شود تا در مقابل تهدیدات پدیدار شده دفاع کند. این سیستم طراحی شده است تا از سرورها پشت فایروال از اتصالات غیر مجاز که معمولا توسط یک ربات اینترنتی یا هکر سعی در بهره برداری از سرویس در دسترس دارد دفاع کند.

شامل دروازه آنتی ویروس و فیلترینگ محتوا است که کاربران را از احتمال بلقوه دانلود فایل های مضر یا بازدید از وب سایت های مشکوک حفظ کند. خرید کریو باعث کاهش اثرات تروجان ها، کرم ها، برنامه های جاسوسی و بد افزاها و سایر نرم افزارهای مخرب می شود که به عنوان نرم افزارهای رایگان به بهره برداری از سیستم عامل می پردازند. این نوع از برنامه های کاربردی ممکن است برای کاربر آشکار نشوند اما به افشای اطلاعات حساس شرکت در کامپیوترهای آلوده منجر شود. آنها به طور بلقوه ای باعث کاهش عملکرد یک کامپیوتر می شوند و یا باعث شکست برنامه های دیگر می شوند.

پس از خرید کریو، برای دسترسی از راه دور Kerio Control’s VPN به کاربران اجازه می دهد با گزینه تایید هویت دو مرحله ای یه عنوان یک لایه اضافی امنیت به صورت امن به شبکه متصل شوند.

فراتر از سطح بالای حفاظت توسط فایروال، Kerio Control به کاربران ابزار اداری و بهره برداری برای کمک به حصول اطمینان از حداکثر بهره وری را می دهد. مسدود کردن سایت های خاص یا ویژه برای افراد با Web Filter انجام می شود. با Kerio Star مدیران می توانند وب سایت های بازدید شده و زمانی را که در آنها سپری شده را پیگیری کنند.

نرم افزار Kerio Control مبتنی بر وب از برای استفاده آسان است و به طور کامل قابل سفارشی شدن است تا نیاز های شرکت شما را برآورده سازد و می توانید برای خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online اقدام کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online